Saturday, January 16, 2010

Lite eftersläntar bilder

Nu kommer lite bilder från veckan. Fotografen har legat i gallplågor så det vart ont om material. Men i onsdags åkte vi till Mormor och Morfar på julgrans plundring. Jag var inte så delaktig i festandet men det var däremot barnen och Momman och moppan.


Morfar gjorde fiske damm i trappen. Först fick barnen hembroderade dukar men sen kom godispåsarna.

Odit säger Viola och är jätteglad även om hon spottar ut hälften av dem.


Dans kring gran och vägg.


Idag var så äntligen Hjalmars namnsdag. Jag kunde äntligen avslöja för honom att vi ska åka tåg till Borås på torsdag. Han fick den här teckningen och gissade nästan på en gång vad den innebar. Han tog det hela med ro och tyckte det skulle bli jättespännande att åka tåg men också att få leka med Elin som han längtat efter.
Det ska bli så fantastiskt roligt och jag längtar verkligen efter att bara få vara med Hjalmar. Viola har ju dessutom dumpat mig för Pappi så jag vet att hon kommer ta det hela med ro också. Nåt som också får hålla sig i ro är ju då också den omtalade gallan. Idag har jag återigen haft känningar efter bara 1 dag utan så vi får se. Håll tummar och tår.

Tack alla ni som skickat krya på er och Grattis hälsningar. Det värmer så gott men jag var i lite däckat tillstånd så det blev si och så med svaren. Kramar till alla.

3 comments:

Terese said...

Jag håller alla tummar och tår att du slipper gallbesvär på er mysresa.

KRAMAR

Anonymous said...

Hoppa över gurka, bananer, paprika och fett, så har du större chans att slippa gallbesvär.

Jag gillar filmen, men bäst var ditt brev till Hjallis - mycket tydlig beskrivning av vad som skall komma ske :-)

//K

Anna said...

haha Marren dina teckningar är verkligen så bra. Minns ett kort som jag och Henrik fick en gång...

Ja jag håller alla mina tummar för att du ska slippa magbesär på resan!