Friday, January 01, 2010

Gott Nytt 2010

Det här är första gången 2010 som ni läser på vår blogg. Hoppas att ni hade ett gott årsslut. Det har vi haft. Vi har haft en helt perfekt nyårshelg tillsammans med våra vänner Nellie, Mia, Cathrine och Thomas.


Vi började Nyårs afton med pulk och kälkåkning och korvgrillning VS korveldning i Sidsjön.

Man blir faktiskt lite röd om kinderna när det är 10 minus och man springer upp och ner för backen hela tiden.

Men det är aldrig för kallt för fika.

Jag var grillare och jag luktade ungeför lika som korvarna efteråt.

2 fina fina sessor i Numera Violas säng.


Sjörövare Pirater Batman Spidergirls Yes U name IT

Vi bestämde avslappnad klädsel, god mat, inga raketer och tolvslaget inomhus tittandes på raketerna utanför, de var många för vi bor bredvid asiater och de är skjutglada.


Välling sugna tjejer på nyårs dags morgon.

Alla gör vi det vi är bra på.


Eftermiddags mys. Vi tar igen oss efter allt festande.

Ha nu ett gott 2010 kära vänner och läsare.

Jag fick ett Sms igår som jag tänker dela med mig av

För det nya året önskar jag dig, glädje, hälsa, kärlek bla bla bla. Allt skitsnack, bara nonsens!! Jag önskar dig otroliga knull, oförglömliga orgasmer, att du arbetar hälften men får 3 ggr betalt, tusen nätter av njutning och att du vinner på lotto och blir miljonär.

Vad sägs om det

3 comments:

Anonymous said...

Men UJ, Uj var ska farfar sova när han kommer då? Kram Farfar

Skoggren said...

Vi har en rese spjälsäng, haha.

Emilia said...

Mycket bra blogg momman, det var ett tag sedan jag besökte den, mycket har hänt! Vi saknar er jätte jätte mycket! STOR KRAM