Sunday, January 31, 2010

Barnfritt

Fanny
De här bilderna är till dig. Se och njut, bländas av skönheten i mina coola jeans.




Jag köpte de här jeansen och tyckte själv att jag var typ coolast i världen. Det var bara det att ingen jag visade dem för tyckte att de var coola alls. Så jag tänkte att Fanny som är tonåring måste ju tycka att dem är coola. Men inte hon heller. Hon dissade paljetterna.

Men lika glad eller iaf nästan är jag för det.

I Lördags var vi på supergod och trevlig middag hos Emelie och Alex.

Efter den supergoda mexicanska buffen blev det ost och kex och andra gosaker.
Eftersom Hasse snart blir 40 så tvingade han oss övriga att se på Robinson.

4 comments:

Anonymous said...

Jag tänkte så här " skulle hon inte köpa nya jeans, behövs så hon slipper ha de där lappade" hahahaha
Men det som var i jeansen har genomgått en superförvandling!!!!
Bra gjort Maria, jättesnygg!
Kram Ingmarie

Anonymous said...

Men Marren du ser ju ut som den coolaste mamman i världen! Du skulle ju kunna matcha med en paljett top oxå! //Anna

Anonymous said...

Look like a pure MILF!

Anonymous said...

Du passar i dom utmärkt..JÄTTEFINA :O:)
Du är sååå snyyyyygg!

Kram.. S.S