Tuesday, April 04, 2006

Tisdag den 4 april 2006


Jag ällllllssssskar snören.

Howa vad jag fryser. Det är så rått ute här i Sundsvall.

Jag har försökt damma av det översta lagret här hemma men jag vet inte om det gjorde ngn skillnad. Jag vill ju bara få det påskfint utan att behöva städa ngt. Men det kan man väl glömma. Hjallis sover ute i vagnen i snöregn blasket men vaknar nog snart. Har snart sovit i 2 timmar. Vi ska på 10 månaderskontroll och tand information idag kl tre. Ska bli intressant för Hjallis är ju inte direkt en sån typ som gladeligen öppnar munnen då tandborsten valkas. Han kör snarare bit ihop så hårt som möjligt stilen.

Pratade med min kusin igår som fått en liten Afons som är en vecka idag. Hon var lite bekymrad över att kl var 14 då hon hade borstat tänderna. Jag lungnade med att Hjallis är 10 månader och jag borstade också tänderna kl 14. Idag ska jag göra det kl 12. Jag har nys ätit frukost också kl11.30. Fast det går ju att göra tidigt om man vill men det vill inte vi.

Näe nu måste jag kolla till storsovarn.

Våffeldagen firades såklart med våfflor och grädde.

Livet blir vad man gör det till, låt inget gå till spill./Maria

No comments: