Wednesday, April 26, 2006

Torsdag den 27e april 2006

Jag ska börja med att tacka för "alla" gratulationer på min namsdag. Jag sjöng vad är det för dag idag för mig själv och Hasse kände väl pressen att klämma i på hurra hurra hurra.

Hjalmar har förvandlats till ett allätande monster. Man hinner inte blinka förrens han äter på ngt högst olämpligt. Senaste två veckorna har han sysselsatt sig med att vända upp och ner på papperskorgen på toa då jag duschar och äta på allt i min neccisär. Så jag beslutade för att flytta in de sakerna i själva baddelen av badrummet. Jag lämnade toa borsten för det är ju minimalt att komma mellan toan och väggen för att nå den. Men självklart så lyckades han och fastnade dessutom så han inte kom därifrån. nice nice super nice.

Igår fick Hjalmar iaf en dammsugare av sina kusiner. Och han tycker så mycket om den.

Byrån är snart klar, jag uppfann en genial uppfinning för att måla knopparna. Och det börjar närma sig ett eget rum för Hjalmar. Näe nu ska vi ta och göra oss fina för Hjalmar ska på stads dejt idag med Almis.

Kärlek och hosta kan inte döljas.(Rom)/Maria

No comments: