Tuesday, November 10, 2009

Häxor och djävlar så det ryker om det

Jag har just skrivit de som jag iaf för stunden tror kommer bli de sista orden i mitt senaste Historia arbete. Jag gör en valbar uppgift och jag skriver om Häxprocesserna främst i Sverige men också lite allmänt.

Visst är hon lik mig

När nu den här är klar är det bara 1 del kvar som innehåller 3 uppgifter och sen är jag klar med historia kursen.

Idag fick jag tillbaka mina 2 senaste arbeten och båda var betyget Vg och VG+ på så jag är hyffsat super nöjd.

Vet ni vad häxorna sas skulle ha gjort för att visat sin underkastelse för djävulen?? kyssa han under svansen.

4 comments:

Anonymous said...

Ja du vet vad du har att göra då min lilla(mellanstora) Häxa =)
kram från din Djävul Mohahaha
Men du vet ju att jag har ju bara svans fram hehe

Skoggren said...

Du är inte klok men det är ingen nyhet ;-)

Anonymous said...

Farfar tycker att häxor är ett permanent problem och inte HISTORIA------ hahahaha Kram

Skoggren said...

Farfar du är inte heller klok och det är inte heller någon nyhet ;-)