Wednesday, November 04, 2009

Finaste Max 1 års dag


Viola är galen i bebisar och speciellt bebisar hon känner. Hon vill gärna krama dem. Och att hon vill krama Max förstår väl vem som helst.

Ceasar (Max kompis) till vänster och Viola har samma hårsvall.

Hur gått kan det bli med marängtårta med bär.

Jag är ganska övertygad om att jag en gång hörde Max mamma bekänna att hon minsann aldrig skulle baka utan skulle köpa bullar till sina barn. Men vem har bakat nu??

Det är såå himmla gott alltså.

Violas ögon syns knappt men kolla Max. Snacka om mörkbruna ögon. Man kan drunkna i dem hur länge som helst.


Kii kii kii (killkill)
Hjalmar har lärt Viola killas.

Min fina kalas tjej.

Max hade ett supermysigt 1 års kals fullt med just 1 åringar. Det var jättegulligt och gott. Jag hade gallkänningar efter. (Glömde säga det Mli) Kan du ha äckligare fika nästa gång.

Medans vi var på kalas så gick Hjalmar och Pappi på Spöket Laban bio. Mormor hade vunnit biljetter till Hjalmar. Jag känner pressen att skärpa till mig på slogan fronten. Hjalmar hade iaf skrattat hjärtligt och tyckt det var lite läskigt. Hur Pappi kunde veta det vet jag inte för Hjalmar avslöjade glatt att Pappa smygsov. Men bacon chips åt de iaf.

Tack Mli och Alx för fina bilder och för att ni förgyllt världen med världens finaste Max.

3 comments:

Victoria said...

Roligt med lite uppdateringar..:)
Längtar efter en date igen så jag får träffa dig och dina söta barn!
Kram Victoria

Slickepotten said...

Vilka fina barn!

Anonymous said...

Vad roligt att du är på G med bloggen igen, jag tittar varje dag!!/Ingmarie