Friday, December 25, 2009

Julafton

God Jul kära vänner


Det är ju liksom lite svårt att få barnen att ha tid med att titta in i kameran så vidare bra bilder var väl sådär att få till under själva öppningsstadiet.


Eftersom inga ville vara med på bild så tog jag en bild på min preeeeesent. Behöver jag gå in närmare på hur lycklig jag är över den.

Jag vet inte riktigt vad Viola tror att micken är men hon tok sög på den iallafall så förmodligen trodde hon på sugrör.

Skönt med lite tid för återhämtning och mys med Nya Fluffy.

Kalle Anka time hos Momman

Viola gillade hela tomte grejen. Hon reflekterade förmodligen inte över att de var mer galna än hennes ordinarie familj men Hjalmar var väldigt blyg och satt fastklistrad i Mosters knä.

Tomten hade Nissen med sig. Tur för det var mycket klappar.


Viola fick en docka.

Det är lite trångt också så vill man få lite private time för sitt nya gameboy får man liksom ställa sig på en pall.


Mat

Frukost på juldan

Puss pappi
Viola provar sin nya klänning som matchar med mössan.

Hemma igen får man i lugn och ro prova alla nya grejer. Vart tog Hjalmar vägen?Vi har bara en Batman kvar

Vi hoppas alla haft en bra julafton och att ni får en fortsatt bra julhelg. Gud vare med er, närå skämtar.

2 comments:

Terese said...

God fortsättning!
Ser ut som ni haft det väldigt mysigt :)

Anonymous said...

God Fortsättning och ha det så bra över Nyårshelgen, önskar Farfar och Ingmarie