Sunday, December 27, 2009

Hur man vet att julen är över


Granen barrar

På minst 1 ställe är det kaos

Tvätten svämmar över och jag inser raskt att min julvila är över

Choklad askarna är tomma och hos oss är inte ens körsbärslikör äcklet kvar för dem ällllskaar Hasse

Julblommorna är vissna.

Det positiva är att det ser nästan ut som man har ett nytt hem för det står nya saker överallt.

Nej ni behöver inte vara oroliga att våra barn ska dö av sanitär olägenhet eller av parasiter el dyl för kaoset och det stökiga är bara tillfälligt innan jag haft min ride på 30 minuter då jag är överallt och ingenstans samtidigt.

Nu har friden åter lagt sig över Skoggrenska residentet och jag ser framemot ytterligare 7 dagar med världens bästa familj.

4 comments:

Terese said...

Såg du min nya "tvättkorg" när du var här, då slipper man se en sån där tvättkorg som du har på bilden.....man kan ha typ 7 maskiner som man slipper se ;)
skämt och sido
Hoppas ni har haft en underbar jul och mys på en vecka till nu!
KRAM

Anna said...

tja, det ser likadant ut här hos oss... Jag längar efter vår och tulpaner redan...

Anonymous said...

Det syns att ni har gjort något....Granen och blommorna har inte fått vatten, ingen har hunnit hänga upp kläder och dessutom har ingen prioriterat tvätten....
Undra hur diskbänken ser ut =o) Ni måste ha gjort något Jätte kul. ÄR det inte fantastiskt Njut..... Ingen tar det av er, finns kvar till vardagen.

Kram på er Faster Lotta

Anonymous said...

can I have the little girls knickers? no need to wash them I like the smell of pee and pussy