Saturday, January 17, 2009

Lite festligheter

Jag och Peter har börjat slå ihop födesedagarna eftersom vi fyller så nära. Det här året var vi hos dem.

Viola smakar på Mormors halsband.


I fin kjol som vi lånat av Mia.



Hjalmar hjälper Moster att duka.




Viola blir lite trött så hon vilar i Hampus säng en stund.





Fanny och Hampus kramas som bara syskon kan......





Lite paket öppning.

Hugo hade skrivit ett jättebra rim på mitt kort.

Grattis Maria

Nu fyller du 28 år.

Det var inte igår,

som du såg ett får.



Hej min fina kusin säger Viola eller ja hon säger - Dääh



Nu har jag inte bara världens snyggaste skötväska utan också världens snyggaste Dörrskylt.
Man blir så glad av att titta på den.
Den har jag fått av Fanny, Hampus och Hugo och den är fantastiskt fin.
Ni är så duktiga kära barn och tonåring.


Som om det var nog så hade Fannys Kompis stickat en mössa också. Den var assnygg och knallröd. Det är inte vad de flesta skulle sagt om min babyblå.
I nästa blogg ska ni få se ett litet möss avsnitt.
Det kan vara bra med en ny mössa i ny färg när jag ändå är på god väg att börja mitt nya liv. Jag fick ett träningskort också av Mormor och Morfar och Niclas. Jag har redan bestämt träningsdag. Det kommer bli torsdagar 18.30. Vad hette det då. Jag det är iaf konditon och sen stations muskelträning i sammanlagt 80 minuter. Kommer bli skitbra. Det är bra med en lång på en gång för det är knöligt att hitta dagar som passar alla familjemedlemmar.

No comments: