Wednesday, January 14, 2009

Bortbjudna på Lunch...

var vi idag till Max, Mli och Alex.
Alex imponerade med den godaste Chili con carne som jag ätit i hela mitt liv faktsikt nu när jag tänker efter. Han hade gjort ngn god kall cremefraice sås till med lime och koriander och med tacochips som tilltugg. Hur kanon som helst.


Max sitter i soffan och funderar på vad som egentligen händer och vad det är för högljudd tjej som kommit och hälsat på.
Viola smakar lite på Mlis telefon under tiden.



Han är som en liten gubbe. Det fattas bara en gubbkeps.




Supersöt


Viola kollar in Max babygym, ngt som hon inte lika gärna kollar in är de övriga familjemedlemmarna Katt 1 och Katt 2. Hon är ungefär lika livrädd för dem som jag är för dem bara det att jag inte skriker hysteriskt när jag ser dem utan försöker visa att de inte är farliga. Men med tanke på Violas hysteri så har jag kanske inte lyckats alltför bra.

No comments: