Saturday, January 10, 2009

Jättskön skridsko dag

Idag tog vi en skridskodag i glada vänners lag. Hasses jobbarkompis Larsa med sin familj Bodil och Kalle och grannen här bortanför Veronica med sina pojkar Albin och Andre och Emilia och Eddie, alla var med, med eller utan skridskor. Det var en toppen utflykt. Och Barnen chockade på ett positivt sätt genom att åka i närmare 3 timmar med en fikapaus i mitten. Det tycker jag är helt otroligt bra gjort.



Vi är laddaede för en skridsko dag. Viola premiäråker i pulkan.



Hjalmar var med i matchen efter bara en liten stund.


Viola tycker det är ganska okej att bara sitta still, bara det finns ngt att titta på.




För att bara vara 2a gången Hjalmar åker så tycker jag han var jätteduktig.



Här tar grabbarna en välförtjänt fikapaus.
Kalle, Albin, Hjalmar, Eddie


Bodil och Larsa och Veronika åkte för fullt och var jätteduktiga. Jag var jätteavis på Bodils fina mössa som är sponsrad av Bilhallen. Jag är bara lite sur på att jag inte fått ngn. Jag som fryser för det mesta. Men jag har ju min fina Babyblå :-)

No comments: