Wednesday, August 01, 2012

Allt i en salig röra

Nu är han igång igen. Han har såklart sytt en ny uppfinning till ngt militärt.

När Hjalmar sover över hos Hugo så passar vi på att åka på södra för att kika in utsikten.

Hasse och jag passade på att äta själva för första gången den här sommarn.Med en unge på vift och en som sover så gäller det att passa på.

Idag spelade vi mini golf. Hjalmar sa innan att han skulle vinna och det gjorde han också.




Dagens fynd på fyndlagret. Jag skulle ha en byrå men JA det fanns ju inte men jag hittade lite annat smått och gott. De där två kopparna på bilden köpte jag för att ge till mormor och morfar för jag var helt säker på att det var dem som hade de kopparna men Hasse var snäll och upplyste mig om att det var vi som hade såna. Haha inte konstigt jag kände igen dem.

No comments: