Friday, August 10, 2012

Min sista semester vecka

Viola vart sjuk och fick 39.9 i feber. Det var halsfluss och med lite medicin är man snart på benen även om man inte var så himla pigg så skulle Krya på sig presenten absolut provas. Hon fiskade och fiskade utan krok. haha

Det var många somrar sen jag badade så mycket som den här. Jag börjar bli gammal. Jag tycker det är för varmt på land.

Viola målar sitt flygplan.

Jag målar flyt stugan som Hasse har byggt. Den är så himla fin med flaggstång, ute dass, vedkubb och staket. Den är inte klar på bilden.

Hasse snickrar och snickrar och snickrar

Hur schysst är det hääääär

Viola har ett eget bad system. Hon hoppar i. Doppar sig och springer upp. Som morfar typ fast Viola är bättre på att flyta.

Såna stunder som man aldrig får nog av...


Morgon yatzy med Moster

Sista finischen

Vem har sagt att man inte kan bada när det regnar

Det nappar oxå

Klart

3 comments:

Anonymous said...

"Normala" gamlingar slutar att bada helt, och sätter sig i skuggan. Nu har det ju varit mest skugga hela sommaren, så hur du kan ha blivit så varm just denna sommar förvånar mig - eller så har du blivit ohyggligt gammal ohyggligt fort... :-)

//K

Skoggren said...

Men Hallå det där var ju inte uppmuntrande för fem öre

Anonymous said...

Vaddå??? :-)