Sunday, August 08, 2010

VIP kväll på Norrporten Arena


Hasse och jag var ju lyckliga vinnare av 2 VIP biljetter till The Baseballs och Roxette. Det vi inte visste var att vi vunnit VIP platser på en upphöjd platå mitt i publikhavet inkl middag och vin + champagne.

Vi hade oxå turen att få sitta med två snygga damer som vunnit auktionen av 2 biljetter. Jag är så imponerad av dessa damer. Det var så snygga och coola som satt med hela långa kvällen och lyssnade på TheBaseballs och Roxette.

Vi såg skitbra och jag är ju inte så bra på att sitta still när de kommer bra musik så vi hade som ett eget dansgolv oxå.

Ja jag är extremt nöjd. Vi hade en jättebra kväll.

Det var ännu mysigare när de blev mörkt och champagnen kom in.

Sen var det dags för Roxette. Det började bra. Men sen kunde jag inte tycka det var så bra längre. Jag tycker verkligen synd om Marie. Jag vet inte om hon behöver tyckas synd om men jag tyckte verkligen det syntes att hon inte orkade, jag är skeptiskt till om hon är frisk. Jag tycker hon ska luta sig tillbaka hemma i hängmattan och med huvudet högt vara superstolt över det hon presterats hittills i livet istället.

3 comments:

Anonymous said...

Hallå vilken cool kväll ni vann.... VIP-GRATTIS till er båda!
KramKram!
/Syster & Svägerska Agneta

Terese said...

Gu vilken härlig kväll ni fick!
Lyxigt att få sitt mitt i och ha det så mysigt.

Anonymous said...

Vilken upplevelse och överaskning, bara så där.... Den var ni värda, få något alldeles extra ;o)
Kram Kram //L