Tuesday, August 31, 2010

Lite update


I söndags var det dags att ta undan studsmattan. Vi ville ta bort den innan det blev för kallt och innan allt höstregn kom.

Efter lite fixning i trädgården åkte vi på 16 års kalas, för Världens bästa Nonnis fyllde år.

Tjejer kan.

Viola ser alltid till att hinna mysa lite med Happutt.

I måndags hade jag en sån riktigt tidig dag. Vi hann hem och mysa i soffan med en trave böcker. Nu är favvon för båda Molly på sjukhus för de tycker Molly har lika kryckor som Morbror hade.

Ploppning och fika, sen var dagen komplett.

Nu ska jag gå och natta.
Imorgon ska vi åka och snusa på ngt ljuvligt.
Den här gången har jag fått tillåtelse att låna Hasses GPS fast förra gången hittade jag ju med hjälp av karta.

BTW ser ni ngt rökmoln här bortåt Nacksta så är det ingen brand, bara min musly som blev lite bränd.

No comments: