Saturday, August 28, 2010

Kalas för Drinor 11 år


Igår var vi på kalas hos Drinor som fyllde 11 år. Han gillar att läsa och kan mer om svenska kungar är jag själv trots att jag nyss läst en historia kurs. Men i vilket fall så hittade jag en Barnens lexikon som jag tänkte kanske kunde passa han. Och jag tror iaf han blev glad för han satt med näsan i den större delen av kalaset. Jag har spått hans framtid. Professor.

Drinor 11 år

När Hjalmar varit blyg klart så fanns det gott om kompisar att leka med.

Drinor och Dorentine som är Violas kompis.

Hjalmar I pyetur pse të gjithë tym.
Beautiful nënat që pijnë duhan si budallenj.
Unë nuk e.
Kjo bën që ju nuk e mirë

1 comment:

Anonymous said...

haha Maria... pse krejt nänat pin duhan dhe është gjith ky tym...a jan budallejn?

Varför röker alla dom här mammorna..är dom dumma ser dom inte att det är för mycket rök..

SVARET:

KANSKE FÖR DOM KÄNNER SIG HEL MED DET ;)
Dom där finna snygga mammorna har genomgått mycket tragiska saker i livet som ingen kan föreställa sig idag när man ser dom..''utan cig som kan säga mycket'' Tur att ni aldrig får behöva uppleva sant. det hoppas jag ATT INGEN I VÄRLDEN BEHÖVER DET:)