Tuesday, March 02, 2010

Kära vänner...

hur ska det gå.
Imorgon ska jag jobba 8-16.
8 är ju den tid vi i normala fall typ vaknar.
Vi ska väcka barnen.
Hjalmar vill inte äta frukost på dagis för han tror inte att han ska få varken te med honung eller Smoothis av fröken. Sen vilar dem nog inte heller och tittar på lite film. Dem lekar bara hela tiden. Och en flicka med glasögon har sagt att han luktar Tåbira fast att han sa att han hade rena fötter.
Vojne vojne.
Jag börjar bli yyyr.

Idag så gjorde jag sim och livräddningsprovet till polishögskolan och fick godkänt så när jag har blivit polis så kan ni känna er trygga och ramla i vattnet hur mycket ni vill :-) På torsdag ska jag göra syntestet så har ni tur så kanske jag ser er oxå när ni vinkar efter att ni ramlat i.

BTW jag är sämst på att göra lingon sylt. För det första skulle den skummas och det kom ju aldrig ngt skum som gick att ta bort. Jag hade isåfall fått plocka bort alla lingon också. Och sen så stelnade skiten aldrig. Så nu blir det lingonsaft på gröten.

4 comments:

Terese said...

Det kommer att gå jättebra imorgon!
Kram!!

Anonymous said...

Grattis till en av Alla tester du kommer att gå igenom. Jag tror på dej ;o)

Jag ser hur ni fejar på där hemma och klockan är nu halv åtta. Tänker på er och det kommer att bli toppen. eller ni sitter förhoppningsvis redan i bilen. Lycka till på jobbet
Kram // LB

Anonymous said...

Vad du är duktig! Lycka till med alla tester, inkl testet att få upp ungarna och jobba en full dag!

Ha det bra! //Anna

Anonymous said...

Hur funkade det på morgonen och hur hade resten av dagen varit för barnen? Vill ha någon Hjalmar-kommentar om en heldag på dagis!
kram Ingeji