Saturday, March 27, 2010

Kalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas


Okej var är gästerna. Nu är jag klar.

1a paketet en jättefin "känninn".

Hjalmar tar glatt sig an alla uppgifter han tilldelas. Nu vart han garneringsansvarig och det var ju ett kul jobb för varannan godis hamnade i hans mun.

Hasse är självklart korvansvarig.

Och jag är tårtansvarig.

Max och Björn som är jämngamla bekantar sig med varandra.

Det är bra att de stora barnen kan hjälpa till med svåra saker som att frigöra leksakerna från diverse inlåsningsanordningar.

Fina Prins Pelle självaste Björn Berggren.

Dax för blåsningen.

Viola blåste ut båda ljusen själv. Undrar om hon önskade sig något.

2 stora fika tjejer. Det är faktiskt helt otroligt. Idag har vi haft ett gäng på 11 barn här i åldrarna 1-10 och dem har hållt sams och lekt tillsammans utan allvarligare incidenter.

Viola sitter stilla en liiiiten stund och funderar lite. Hon har självalt provat typ alla kläder som hon fått vilket var typ ett 20 tal så nu har samtliga choklad, grädde, klubba, saft och ketchup på sig, så på måndag på dagis blir det ngt gammalt ur garderoben.

Många små finingar var det här idag.

Viola bjuder på kaffe ur sin nya servis.

Min tonåring...

mitt första barnbarn.

Mia fikar lite.

Fina tjejer i lika klänningar.

Tack kära vänner för att ni ville dela er dag med oss och för alla fina presenter ni gett till Viola. Löööv u all.

2 comments:

Anonymous said...

MMMMysigt - blir det repris idag - typ...?

//K

Ps Hjallis kan väl dekorera min med morot ;-) - då blir det kanske lite mer kvar?? Ds

Terese said...

Tack Viola för att vi fick komma på ditt mysiga kalas!

Kramar