Monday, May 29, 2006

Måndag den 29 maj 2006









Hej hallå

Den här helgen har vi varit på hotell Lakbäck och njutit buffe frukost varje morgon. Vi tog oss en lång weekend all inclusive där tom Loppis och stan besök ingick. Jaja jag vet att ni är avundsjuka. Hjalmar är inte avundsjuk men väl sjuk iallafall. Han började weekenden med att få öroninflammation. Så vi fick besöka Hudiksvalls dagjour på Hälsocentralen. Men det gick bra det med. Läkarn var lite bara lite snygg tyckte jag, Hasse tyckte han hade slött handslag. Men Hjalmar fick låna hans penna iallafall så han var nöjd. Ja det blev pencillin igen så nu tänker jag ta kontakt med öronkliniken och höra om de tycker vi ska strunta i pencillin nästa gång eller vad de vill göra åt saken för så här ska det inte vara iaf.
Ganska trist väder har det varit men vad gör det när man har gott sällskap.


Vi var och handlade på LIDL igår. Det var spännande. Jag var inte alltför imponerad men det blev en hel del iaf. Har inte hunnit med att äta eller använda det vi köpte men jag ska ta och redovisa resultatet senare.

Här får man spela på såna här grejer. Det låter jättemycket.

Det blev ingen fisk för fiskarna den här gången heller. Och inte fick de vinna ngt spel heller, för där utklassade jag och Inga dem lätt som en plätt.




Med tungan rätt i mun så går det rätt bra att gå.
Hjalmar och Faffan.

No comments: