Wednesday, May 16, 2012

Min älskade Prins

Idag är det 7 år sen världens bästa Prins kom till oss. Det var total förälskelse och kärlek vid första ögon kastet. Att sen den kärleken skulle växa sig större och större för varje år hade jag inte en aning om.



Tänk att någonting så litet kan lära sig så mycket saker och bli en helt egen person med en helt egen vilja, helt egna tankar, helt egna känslor.



Så positiv och så sprudlande glad. Social och empatisk. Med så många funderingar om livet.

Imorse kom han som vanligt in och morgon kissade när jag duchade (det är ju så varmt och skönt då). Då frågade han
-hur stavas Maria igen.
- M A R I A sa jag
- ja just ja

Jag funderade på varför han ville veta det men sa inget. Sen klev jag ut ur duchen och tittar i spegeln. Då står det Hjalmar hjärta Maria där. Hur gulligt var inte det??!!

Nu ska vi fira han i dagarna 3.



1 comment:

Anonymous said...

Vadå din !? Våran hade varit mer passande om man ödmjuk! ;)