Thursday, July 07, 2011

Underbara sol väder


I onsdags var vi på dyket. Hugo hade med sin kompis Emma. Viola tyckte det var ganska mysigt att ligga med Emma på hennes barbie handduk. Emma själv fick ligga på gräset för Viola trängde ut henne.

Idag tog vi Hartung. Jag måste ta typ havet varannan dag känns det som. Jag älskar havet men inte sanden. Vi har sand överallt. Tur att det var städdag idag.

Viola tycker det är mysigt när vi gräver ner hennes fötter.

Nu har det kommit halsbandet.

Imorgon ska vi tillbaka till sjukhuset och röntga Violas arm igen för att se att blödningen går tillbaka. Jag tycker att jag sett en bättring speciellt idag. Svullnaden har gått ner jättemycket och hon parerar balansen med den iaf.

Sen åker vi ut till tyndis. Jag längtar jättemycket. Vi skulle ju åkt ut i onsdags egentligen men eftersom det blev som det blev med lillaVs arm så far vi efter återbesöket istället. Hasse har en vecka till att jobba, sen blir det semester på riktigt.

3 comments:

Slickepotten said...

Ohh hur länge blir ni kvar på tynderö?

Vi ska åka ut till tynderö, jag tror det blir på söndag.
Vi ska prova vårt nya tält på morfarns tomt :)

Vi kanske kan ses där ut om inte annat

KRAM!

Skoggren said...

jaha har ni oxå nytt tält. Vi har inte bestämt hur länge vi blir kvar men vi åker hem tidigast söndag.

Anonymous said...

SNYGGA TUTTAR
=)