Tuesday, December 12, 2006

12 december 2006

Jag och min pappa äter Honungspuffar. Det är jättegott. Och speciellt eftersom jag aldrig får äta puffar för mamma.
Blir man törstig är det bara att ta en hink och sätta sig under stuprännan, iallafall de dar det regnar och det är ju nästan alla.

Efter att ha simmat i de flesta vattenpölarna så är jag så här härligt dyblöt och luktar survatten.


Mamma måste ha hjälp att mäta när hon bakar.



Och sen de hemska prickarna. De var inte ett dugg roligt att ha men det var rätt okej iallafall då jag fick duscha.




Bättre än så här mår man ju faktiskt inte med vattkoppor och hög feber.





Men sen blir man friskt och då är mitt verktygsbälte som jag fått av Hugo jättekul att ha. Och sågen är dessutom smaskens.






mmm pepparkasdeg. Mums mamma kan vi göra det här fler gånger.







No comments: