Saturday, January 05, 2013

Dåndimpen

Men nu tror jag bloggen har fått dåndimpen. Jag får inte upp nån ruta så jag kan inte lägga in några bilder. Men jag bjuder på några favoriter från förra året. OBS det är ett minimum. Jag har 100 tals underbara bilder på underbara stunder.

Att älska sin Hampus

Att älska världens bästa tjej...

och såklart vår finaste Prins

Första gången jag håller i honom. Jag var rädd att tappa han, jag var rädd att hålla han för hårt, jag var rädd att han skulle sluta andas och jag var rädd att jag själv skulle svimma. Ja den här bilden är inte från förra året

Nytt badrum

Mellis på Vindhem

Först var Hjalmar så fin på sin första skolavslutning så jag var tvungen att grina en skvätt och sen kommerm an till de andra killarna och då ville man bara sjunka genom jorden. Viola tyckte dem var så fina så de såg ut som Prinsar som skulle gifta sig...

Jättemysig Kramfors tripp där vi också fick veta att Hjalmar och Violas stor kusin skulle bli pappa...

Hur mycket kan man pussa en mini prins

Viola skriver inköps lista med mormor

Hasse med ett av sina byggprojekt under sommaren

Härligt och mysigt

Ibland behöver Prinsar få vara lite ifred

Mormor fyllde 40 :-)

På väg till Finland

No comments: