Sunday, October 07, 2012

Färg sprakande höst

 I onsdags så orkade jag äntligen hitta på något med barnen. Jag har känt mig helt deckad under en lång tid och det är så himla trist. Men i onsdags så var jag och Viola lediga och var bara inne och myste på förmiddan och efter lunch vilan på 1 timme så hämtade vi upp Hjalmar och hans kompis på skolan för en utflykt till Norra Berget. Och så vackert det är på hösten.





I lördags var det avslutning på UTE fotbolls säsongen och det firades med Mammorna mot killarna match. Visa mammor var verkligen helt galna och bara tacklade omkull killarna medans några var lite mer avslappnade.

Jag var lagledare och som tur var så visste en annan mamma vilka ansvars uppgifter det innebar så hon fick lära mig lite snabbt.
Glad kille med guld medalj.


No comments: