Friday, June 29, 2012

Vem bryr sig att det är kallt???

 Vi badar ändå eller JAA ungarna iallafall.





 Igår fyllde jag bilen med ungar och for till dyket och badade där. Vi blandade bad med fotboll och glass. Både Emma och Hugo spelar ju fotboll och var säkert inte alls så imponerade som jag var själv av min fotbollsinsats. Emma och jag var i samma lag och rätt som det var skrek hon Kom upp kom upp och jag sprang glatt åt det håll jag tyckte stranden sluttade uppåt på, då skriker Emma Men Nej Maria Hitåt Upp på mål alltså, hahaha.Vi avslutade badet med en tur i Labyrinten som ligger i Svartvik. När jag väl hittat ut ur labyrinten så höll jag på att missa hela skönsmon. Måste de bygga om hela tiden.
Btw jag kommer nog byta blogg snart. Dels för att jag inte vill att ngt pucko ska kunna göra om mina bilder och sen för att den här är helt knäpp sen de gjorde om den.

No comments: