Friday, April 27, 2012

HOST HOST



Viola har fått tillbaka den här hostan som vi varit fria från hela vintern. Varför just nu? undrar jag??  Hon har i vilket fall hostat sig genom de senaste 4 nätterna så nu är hon rätt mör. Kl 18, direkt efter maten sa hon att hon ville sova. Jag tyckte det var lite väl tidigt så jag mutade henne med ett snapsglas godis. Hon hann ta en liten tugga sen somnade hon. Hon sov och hostade konstant till 19.50 då hon vaknade med en kaskad spya slem som jag galant fångade i handen varpå Hjalmar köjdes så jag forslade in honom på toa med den okräkta handen.

Ja hon vaknade iaf lite piggare så nu spelar de in musik videor på Hjalmars DS. De är ingen rumsren musik direkt. Man verkar ju kunna tjäna pengar på dåliga Ligga med mig då och köpa tröja låtar så varför inte kiss och bajskorvssånger!?
 

No comments: