Sunday, April 15, 2012

Har våren kommit på riktigt??


Jorå men de kan hålla sams oxå även fast det är sjukt mkt syskon tjaffs här hemma nu. Det tar sjukt mycket energi iaf.

Idag klippte jag Violas hår. Jag tycker det blev bra. Svårt att få det att inte bli bra. Hon är så proper vår blomma. Självklart fick jag muta henne med godisar för att hon skulle sätta sig över huvetaget. Hon var skit sur i början för att hon inte fick samma frisyr som Hjalmar. Viola är i perioden att hon alltid vill ha eller vara som antingen Hjalmar eller mig.
'
Idag var vi i skogen i över 3 timmar. Det var så sjukt skönt. Vi bara gick omkring och tog oss för det som intresserade barnen.

Försök 1 till Natur bild. Ser ni fjärilen?? nähä inte jag heller

Här då. Nähä inte jag heller hahaha men jag lovar den var där

Tur att blommor inte flyger


Vi tror att det är var Amerika Svenssons bil. Han hade en fäbodvall här i skogen för länge länge sen. Vi hittade hans källare och hans hink men inte något skägg.

Mina fina fina

Värsta spännande bäck grottan

Där det finns vatten, finns Hjalmar

1 comment:

Slickepotten said...

Vilka härliga vårbilder!