Monday, April 02, 2012

Har ni påskat


Jag är extra glad åt den här påsken, i år är Hampus inte på sjukhuset.

Viola bara älskar ju allt sån här grejs. Hon pratade hur länge som helst med alla kycklingar

Hjalmar är inte ett dugg intresserad

I lekparken. Smygfotade från balkongen

Viola älskar våra kycklingar. Observera att hon även bäddat ner 2 av dem under filten. Sen sjunger hon om dem hela tiden. Påhittade sånger.

Idag skulle jag slå in några påsk presenter så jag sa åt dem att gå ut och leka en stund. Hjalmar förslog att de skulle vara på Violas rum. Så okej sa jag. Jag satte igång och de pep in där och stängde dörrn. Jag tyckte de var väldigt tysta där inne. Till en början, sen började de bråka om vems tur det var att titta. Då kom jag på att - Ligist ungarna stog ju och tittade i nyckelhålet. Då åkte dem ut.


Om moster ser det här så var det därför min jacka var så skitig på ryggen.

1 comment:

Anonymous said...

Vad ska man ha sittunderlägg till när man har en morsa =)