Wednesday, March 21, 2012

Vi är test piloter


Av de här grönsakerna. Och jag ska ärligt säga att jag var positivt överraskad. För jag har alltid ansett att frysta grönsaker duger i nöd men det här var helt klart 3+ av 5. Det var stora bitar och tuggmotstånd och man såg vad det var för grönsaksbit man stoppade i munnen. Och för mig som gillar recept fanns det 2 recept förslag på baksidan.


Jag gjorde en kyckling och grönsakspytt + potatis till barnen.
Superenkelt.
Fräste bitar av 2 stora kyckling fileer i salt och curry. La åt sidan.
Fräste grönsakerna.
Blandade ihop.

Upplägget var ingen 10 poängare men jag hade exakt 7 minuter på mig att äta maten så jag sket i det.

Gjorde min alltime favvor sås
Matyougurt
mango chutney och sweet chili.

1 comment:

Anonymous said...

Du har en matblogg använd den !!=)