Monday, March 05, 2012

Sportlovet börjar med supernajjs helg


Vi börjar med att inviga pappas skidor på södra berget. Så länge Hjalmar är med så behövs ingen annan grillare.
I fredags hade de heldag i sidsjön med skolan. Och Hjalmars handskar och overall luktade som jag förväntat mig för de skulle få grillad korv till lunch. Så jag frågae iallafall Hjalmar om det var han eller fröklnarna som grillat. - Det var fröknarna men jag hjälpte till lite grann...hmm kan tänka mig hur liiite det var

Det finns ett fika som Blomman gillar. Det är bullar.

Det finns mycket fika som Hjalmar gillar men ett av dem alla är bullar.

Näspuss

Sen hade vi knytis hos familjen Lundblad. Tonåringarna var som väntat hur tråkiga som helst men det kom ut i tid till Sean banan och var med och brölade lite i sången.

Av all denna goda mat...

Så var det här blommans tallrik

På söndag fick vi Finaste besöket av självaste Herr Milo. Jag lärde Milo hur man stoppar in saker i högtalarna. Det var jättekul. Sen micrade han sin snuttefilt i Violas micro. Det var också kul.

Hjalmar visar sin pärm från dagis som han gärna bläddrar i.

Milo och Pg

Har ni sett en snyggara radio??? Den har jag fått. hihi. Den är så fiin

No comments: