Sunday, March 18, 2012

Blandad helg


I lördags premiär åt vi våfflor på balkongen. Barnen har länge frågat om vi inte ska äta på balkongen. Idag gassade solen men det blåste rätt kallt. Så efter väggen var det perfekt.


Sen invigde jag min Baden baden. Fy fasen vad skönt. Jag sov en stund medans barnen lekte. Sen drog jag iväg på invigningslöprundan. Jag tog en till i söndags och sen på söndag kväll var mina ben inte sig ett dugg lika. Fyyy faan vilken jävulsk träningsvärk. Det måste ta sjukt på insida lår att springa. Och det innebär bara en sak. Jag måste göra det oftare.


Sen i söndags var det så äntligen dags för barnen att få betalt för deras sova i sängen hela natten kryss. Vi bowlade och åt middag på Cantoon. Mongolisk buffe. Jätte kul och jättegott. Det är jätteroligt att äta med Hjalmar för han provar alla möjliga saker. Viola hon tog en matsked ris och 1 gurka. Men hon kramade den stora GuldBuddhan som stog innan för dörren både när vi kom och när vi gick. haha

Hjalmar fick verkligen in snitsen mot slutet och gjorde både strike och spare.

Det är mycket väntan också men det gick hur bra som helst. Vi spelade i 2 timmar.

Jag är totalt sämst. Jag har ingen som helst chans mot Hasse som gör strikes hela tiden.

Lite bil kördes det också.

Det är båda gott och mysigt på Cantoon och glassen ingick.

No comments: