Monday, March 12, 2012

Andra delen på sportlovet


Vi åkte slalom i Nolby en dag. Morbror och Chilli kom också dit. Lever hundar på kramar så kommer hon leva länge.

Hon är så himla fin i sin jacka.

Jag tyckte barnen kämpade på jättebra med åkandet. Vi är ju ingen riktigt slalom familj direkt. Det blir några gånger per vinter.

Sen åkte vi till stugan. Och herre gud vad man behöver den friden.

Viola tycker allt är kul.

Jag med en liiiten stund

Undrar vad dem pratar om...

Hjalmar Morfar och Mormor fixade korv. När vi kom hem och jag började tvätta alla kläder insåg jag att det inte bara var korven han grillat utan även också 2 handskar.

Han är så fin våran prins. Han har så kloka funderingar den ungen...

Viola skulle självklart skjuta också. Yeeess skriker hon när hon skjutit och tror hon skjutit mitt i prick men hon träffade typ nån gran.

Tror ni han kan komma närmare brasan...

Det är livet. Så njutbart

Sen for vi och firade vår Bästa Kusin Madde som fyller 12 år snart och vet ni vad vi gjorde. Grillade.


Och finaste Milo Bus.

Tror ni han tycker det är gott med rulltårta??? Han skulle inte släppa den för allt i livet

I morse ville Viola ringa till Hampus. Men det gick ju inte för han är på sjukhuset. Så då sprang hon och hämtade papper och pennor istället och satte igång och rita blommor till han. Hon är bekymrad och tycker inte han ska vara där något mer... och inte vi heller...Ska dem inte laga han snart säger hon... Vissa saker är så enkla för dem men så svåra för oss

No comments: