Saturday, February 11, 2012

Tömmer kameran


Hur längesen var inte det här?? Ganska prick ett år sen men hur liten och bebisaktig ser man inte ut med en napp i munnen.

Hon sov fortfarande som stocken... vara ute och promenera med en liten som sover kan jag nog sakna.

hahaha de ser helt galna ut

Hon är så himla fin våran blomma

åhh den här bilden kommer jag fortfarande ihåg för det luktar hav när jag ser den. Sista april i Huddik. Det blåste och vågorna slog in över sanden och jaa ni vet ju hur det luktar. Man blir frisk och fri på ni vet det där konstiga sättet. Herre gud vad jag längtar, jag behöver mer haaav i mitt liv.

jaaa

Fanny och jag och Viola hade tjej picknick

Det här måste vara typ den enda bilden ever som jag iallafall enligt mig själv ser rätt normal ut på.

Världens bästa prins. Han är så klok våran Prins

Så här kan man ju oxå se ut. Hon har bruten armbåge oxå

På smultron jakt

En av de ljuvare dagarna i Spikarna

Första gången Hasse gjorde egen suchi

Lite nyvaken. Hon hade precis upptäckt att hon hade en gympa dräkt i sin garderob och den var hon bara tvungen att sova med. Jag tror hon fått den av Alma

Såhär sov de varje natt en väääldigt lång tid

Här hade Viola fått en hundväska av Emma. Hon packade den hela eftermiddan och kvällen. Samma väska som Fanny fick av mig för typ 10 år sen

Just hanging around

Det här var också en sån otroligt underbar dag. Viola var sjuk men det var inte det som var underbart utan att hon sov i vagen i 3½ timme medans Hjalmar i lugn och ro hann upptäcka allt som går att upptäcka med en bäck.


Och sen får man såna där fina fina MMS där det står att Lilla Leo kommit till världen

Hjalmar har gjort en party myra på skolan

Viola har gjort en ansikts mask, den är hel än och hon leker fortfarande med den ibland

Det här skickade jag till Hampus och skrev att mina tuttar syntes fast att jag fått en morgon rock av honom

Ljuvlig skiddag på södra och vi anar bara anar att våren är på väg.

4 comments:

Slickepotten said...

Vilka härliga bilder!

Vi såg er bil på södra berget idag och kollade om vi skull se er någonstans. Ni var såklart i skidspåren :)

Anonymous said...

Bilden med tuttarna är inte trovärdig då bröstvårtorna pekar uppåt =)

Skoggren said...

Faan Hasse jag vet att du skrev det där. Det blir gäng spö sen

Anonymous said...

Man tackar! ömhet är nått jag saknar så spöa mig gärna =)