Saturday, February 18, 2012

Blandat som vanligt


Blomman är krasslig. Och igår när hon hade där strax över 38 så frågade man sig bara när hon skulle förstå att hon hade feber, men idag när det var upp till 39,4 då var hon faktiskt inte särkilt fartig. Hon har leget i soffan och varvat barnprogram med bamse tidningar och spelat lite memory och byggt ett pussel som Pappi köpte åt henne som krya på dig present.

Barn VS Vuxen
Hjalmar var helnöjd med sin mat, Blomman åt inget. Jag var nöjd med min mat. Ceasersallad är typ min favvo

Världens finaste tjejer
Chilli är lika tjurig som Viola så det passar bra ihop. Vill hon inte gå så går hon inte. Ända skillnaden är att om Viola inte går så blir hon kvar och om Chilli inte går så är det nån som säger med superpluttig röst - Men kom då liilla gumman är du kall om tassarna och sen blir hon buren.


På tal om ngt helt annat.
Det är ju sånt jädrans tjat om LCHF nu. jag är ju mer för rimlighet vad gäller kost och jag anser ju verkligen att - om man vill gå ner i vikt så kan du inte stoppa i dig mer kalorier än vad du ska göra av med.
Nu vill jag inte gå ner mer i vikt men jag är ju väldigt mån om att hålla den vikt jag nu kommit till. Så jag har ett tydligt exempel på hur jag tänker.

Det här äter jag till lunch en dag som jag ska träna på.

Det här äter jag till lunch om jag inte tränar och dessutom äter en halv semla.

No comments: