Sunday, June 26, 2011

Midsommar


Om det är nåt som är säkert så är det att vi aldrig är hungriga under midsommar helgen. Det märktes också tydligt på Gympan idag. Det var knökfullt och jag insåg snabbt att det var fler än jag som hade lite ångest över hur mkt mat och GODIS och KAKOR man stoppat i sig.

Så jääävla gott rent ut sagt.

Hampus fick verkligen igång oss. Han var snapsvise chef i år.

Hasse håller i sig under Mommans trosor och Fannys BH.

Fin

Finare

Finast

Min bästa Prins.

Utan syrran får man lugn att meta lite.

Viola säger - Ha en blla dag. Nu ska jag på gympa. Syns sen ällklingall

4 comments:

Anonymous said...

Vill bara förtydliga att med "syrran" är det Violet som åsyftas!! //K

Anonymous said...

Hur kan du veta det? hehe / The big //H

Anonymous said...

Ja, mest eftersom det var jag som hade hand om yrvädret :-)

Anonymous said...

Ja men det är ju Maria som bloggat och både du och Viola var ju inte närvarande på fisketuren så än finns det ju en chans att hon menade dig Karin =)
Hur ska du komma ur detta nu hehe