Sunday, June 05, 2011

En sjöman älskar havets vååååg


Idag for vi till Vindhem fast att det blåste rätt friskt. Men vi klädde på oss och hade en totalt ljuvlig dag.

Jag måste ha hav jag måste ha vind jag måste ha sol och varma klippor för att överleva.

Hjalmar fiskade och fiskade och till slut så.

Den här bilden är väl bra. Ingen fastnade. Därför att ingen är still.

Viola häpnar på något sätt. Hon kommer inte ihåg förra sommaren. Hon måste liksom mer är bara titta på allt hon måste memorera det också och förstå vad hon upplever.

Mitt ute på ön fick vi syn på 2 rådjur.

Helt strandsatta stackarna.

Perfekt drakflygardag.

Innan vi åkte hem hade de simmat iland.

Hennes små söta ben gör en tokig.

Underbar

Vi fångade grodyngel också eller "glodunglar" som Viola säger, som vi tog med hem så nu håller vi tummarna för grodor.

Inga ord är nog.

Pappi var med också fast han var på krogen igår för första gången på ja jag kommer iaf inte ihåg sist.

Jag älskar varje sekund. Jag kan sitta hur länge som helst och bara titta, lukta och lyssna.

No comments: