Wednesday, May 18, 2011

Fixardag på dagis


Idag var det fixar dag på barnens dagis. Det var jätteroligt tyckte jag att vara där. Nu krattade jag bara men Hasse var värsta byggar Nissen och gjorde slag i flera projekt de hade. Sen bjöd dagis på grillad korv och vi hade med lite eget fika som vi smaskade på.

Det är så roligt att man har lite privata kompisar på dagis också. Det ger ytterligare ett tillfälle att träffas. Vår fina Kompis Björn.

Fika paus är rätt gott.

Hjalmar och några av hans kompisar. Jag är så glad att de kommer hamna i samma förskole klass för de är så hopsvetsade den här 5 års gruppen. De krattade och samarbetade med krattor och lövsäcken hur länge som helst. Jättefint att se så god kamratskap.

Viola fick ett nytt spel av sin storkusin Björn. Det spelar vi varje dag sen dess.

Viola är såld på sin nya vagn.

Ja så här har vi tydligen sovit i natt. Vart Hasse sovit har jag ingen aning om. Jag somnade med glasögon och vaknade utan.

No comments: