Friday, January 28, 2011

Veckan som gått


Förra lördan hade Hjalmar och Viola inflyttningsfest. Det var mycket lyckat. De fick bjuda så många som fick plats runt bordet, dvs 6 st + dem själva.

Viola hade bjudit sin kompis Mia.

Även om syskon bråken allt som oftast avbryter vår vardag så har de sina ljuva stunder också.

Varför är jag så svag för mat med typ titel??? Jag kunde omöjligt låta bli att köpa dessa chips. Har ni sett Marabous chokladkaka "Vintervit". Den kan jag inte heller låta bli att köpa. Vem vill avstå ett te som heter Midnatts skymning? Vårt te för tillfället heter Lust och fägring. Man hör ju hur gott det är på bara namnet...
De här chipsen ska jag iallafall bjuda ett gäng tjejer på imorrn. Det ska bli jädrigt najjs. Vi ska supa oss redlösa på öl och whiskey, snacka Hockey, bilar och gamla lumparminnen, NOOOOOOT.


En kväll när jag kom hem från gympan fick jag vara publik till värsta uppträdandet.

No comments: