Wednesday, January 05, 2011

Life is sweet


Vi har tre lampor som behöver ny ägare. Ngn intresserad?

De bygger ju nya balkonger hos oss och när de sätter igång så är det bara att hålla i sig för hela huset skakar. Viola får ta bomull i öronen och hörlurar utanpå.

Nu har fin lampan kommit och gardinerna med, men inte gubbarna som ska sätta upp gardinstångsfästena.

Det börjar ta form.

Mysigt med knöligt.

Nåt som också är mysigt men inte ett dugg knöligt utan bara ljuvligt är fin Alva som varit här och sovit över.
Mållös eller hur...

Taco mys.

4 comments:

Carina said...

Hej min gamla grannar, jag hoppas ni har det bra i nya lägenheten och som det ser ut på bilderna har ni kommit hyfsat i ordning..
Jag är intresserad av den översta lampan, den vita med tre spotar ..
Mvh Carina, gamla grannen i Nacksta

Skoggren said...

Carina: Den översta typ lite trekantig?? Den är inte vit utan vad heter det Björk tror jag. Det ljusaste träet...
eller menar du den vita barn lampan?

Carina said...

Hej igen, näe jag menade den den översta trekantiga lampan .. Den såg vit ut på bilden men tittar jag noggrannare så ser jag att den är typ träfärgad..
Jag är intresserad av den, tänkte ha den i hallen!

Skoggren said...

Det går bra det. Du får den hemkörd vid tillfälle.