Saturday, November 13, 2010

Dagens Hjalmar

Efter att jag pratat med Hasse som befinner sig i en skog någonstans på militär övning..

- Mamma, var var pappa någonstans
- Han satt i en pansar vagn och åt mat
- Satt han i en pansar vagn och åt mat??
- Ja, han sa att han åt mat
- Vet du vad en pansarvagn är??
- ehh ja jag tror det
- En pansar vagn skjuter man människor med och spränger. En BAANNDDVAAGGN fraktar soldater som ska kriga. Var det en baannddvaagnn som han satt i.
- Ja det var väl det då
- Jaha jag tänkte väl jag

Behövs det ngn utförlig beskrivning på hur galet kär man blir i såna här ungar... man är bara så fullkomligt mållös

3 comments:

Terese said...

Han är ju för söt :)

Anonymous said...

Åhh vad härligt när man bli tillrättavisad så där av de små liven! :o)
Fatta ru väl att det är en HIMLA skillnad på en pansar- och en bandvagn mamma!

Kram på er alla!
Madde Moster & Tobbe

Anonymous said...

Jag tror han satt i en traktor...

//K