Monday, July 05, 2010

Ännu en kanondag

Idag har vi haft ännu en ljuvlig dag. Vi åkte till Lena och Morbror i Skrängstabodarna. Lenas hus var så otroligt fint. När jag och Hjalmar gick på toan sa han - Mamma det är till och med fint på toa. Och det var ju helt sant.
Sen ville inte Hjalmar följa med mig hem så han stannade kvar. Så idag är det bara jag och lovely V.


Morbror hade köpt en batteridriven vattenskoter som Hjalmar invigde. Den gick inte så fort men var rolig ändå.


Viola tyckte det var roligt att åka båt. Jag tror det är 1a gången hon gjort det förutom som liten bebis då.

Idag blir det Nackstabadet för mig och Viola och så kommer finaste MaxMyra på besök. Sen ikväll blir det lite överaskningsutflykt för pappi om inte Hjalmar bestämmer sig för att han vill komma hem, då åker vi såklart och hämtar honom.

Ha en skön dag kära vänner.

No comments: