Sunday, June 06, 2010

HURRA för Sverige


Idag deltog vi i festligheterna för Sveriges nationaldag. Det var riktigt trevligt med mkt att se och uppleva. Vi väntar på att en ny AKTIVITETS PLAN ska invigas.

Där står det nämligen en hoppborg som Hjalmar och Viola var väldigt sugna på.

Jag tyckte mest det blåste kallt där till en början.

Men sen blev jag varm av att se hur mkt barnen hoppade.

Alla barn fick festis och kaka.

Sen skulle vi äta lunch på restaurang. Det blev Stars n stripes.

Viola skrek högt över hela stället. - JAAA haaa koovvv

Sen till efterätt så blev det den första mjukglassen för i sommar. Det är aldrig lika gott resten av sommarn. Men det tycker nog barnen.

Viola vaknade lagom till glassen.

Sen undersökte vi fontänen bakom statshuset. Både Hjalmar och Viola ville bada.

Fin Pelle Prins


Galen kärlek. De sprudlar av glädje.

Jag passade på att köpa mig 2 nya bikinis idag. Ingen av dem var lika fina som den jag hade förra året men det fanns inte så mkt annat så jag valde 2 ändå eftersom jag hade 0. Och nu öppnar ju snart badet så jag måste vara beredd.

No comments: