Friday, June 11, 2010

11 juni x3

Idag hade vi mycket att fira.
Idag firar jag och Hasse 9 år av evigt blomstrande kärlek eller nåt.
Vi firar Moster som har fyllt år under veckan.
Vi firar att kusin trion fått sommarlov men speciellt att Fanny gått ut 9an.

Jag firar oxå mig själv lite grann för jag har lyckats köpa en utemöbel, fått med mig den hem från affärn, snickrat ihop den och impregnerat den helt själv. Tack Sadie för bärhjälpen ner i källarn. Alla läsare är välkomna att prov sitta.

Sen firar vi att vår semester tripp till Furuvik nu är bokad och betald så nu är det bara att åka dit. Det ska bli jättekul. Det är roligt att Hjalmar kommer ihåg och längtar tillbaka fast det är 3 år sen.

Moster hade som vanligt gjort god mat och bakat gott. Viola har som vanligt inte tid att äta.

Fin Pelle Prins
Dagens Hjalmar fundering:
Sover änglarna i himlen?
Jag tror de sover i de fluffiga molnen.
Jag med. Har de dörr.
Jag vet inte vad tror du?
Bara moln tror jag. Blir farmor och FarbrorArne min mamma och pappa i himlen om jag dör.
Nej, jag och pappa kommer alltid vara din mamma och pappa men Farmor och Farbror Arne kommer ta bra hand om dig i himlen om du dör.
Kan jag flyga ner och hälsa på er då.
Jag tror att änglarna kan komma ner och titta på oss men inte prata och leka med oss.
Men tänk om de flyger vilse.
Jag tror de hittar hem till sitt moln.
HMMMM

Undersköna unge. Tänk att man kan älska så övermäktigt att man nästan inte orkar med känslan.

Viola och Morbror smygäter Fannys godisar.

My Gorgeous

Outfit:
Hatt NY
Kofta KLÄDLOPPIS
Klänning ÄRVD AV ALMA
Leggings ÄRVD AV MIA
Skor MINA 28 ÅR GAMLA

Så söt, så ljuv, så underbar

1 comment:

Victoria said...

Vi kommer gärna och provsitter utemöblerna när vi är lediga nån dag!!!