Sunday, May 16, 2010

Prins Hjalmar Skoglund 5 år

Födelsedagen började såklart med sång och paket på sängen. Har en jättebra film men det funkar inte att lägga upp. Sen gassade solen så vi hade kalas ute i sommarvärmen.


Man måste ju prova alla saker man får. Här är skyddsglasögon till pilpistolen.



Och här är pistolen och NEJ han får inte sikta på människor men jag skulle bara ta ett kort.



Även hopprepen testades, inomhus, på min rygg. Dock ofrivilligt för alla inblandade parter men det gjorde ASONT.



JA ljuset ser begravt ut och det har Viola gjort så fint när ingen såg.



Barnen myser på filten efter skattjakten.



Våra Fina tjejer. Klockan är ca 19 och vi sitter i solen barärmad och käkar karrisar.



Kompisar 4 ever

Ny dag, nya gäster. Idag var det inte lika fint väder men väl lika fina gäster som på gårdagen.

En ny sparkcykel var kul att få.

Okej alla stänger mun


Farfar hade snickrat styltor i diverse storlekar.

Alla vill prova.





Jag var sämst.


Mormor klarade 3 steg.

Tack kära vänner för att ni ville fira Hjalmars 5 års dag(ar) med oss. Kramar till ALLA

3 comments:

Anonymous said...

Tack för kalas! Hela familjen är fortfarande mätta, och jag inser att IMORGON startar jag min Beach 2010-diet... :-)

//K

Terese said...

Tack för att vi fick komma och fira med er!
Björn tyckte att det var jättekul med alla barn , han blev helsprallig när vi gick till bilen och det fortsatte när vi kom hem :)
Ha en skön kväll!
KRAMAR

Anonymous said...

Tack, tack, tack för ett trevligt kalas med fiiina barn!
Smörgåstårtorna var underbara, ingen middag när vi kom hem!
Nu börjar vi om igen med dieten!!!
kramar från Farfar och Ingeji