Tuesday, April 13, 2010

Tisdag



Idag har jag varit på en första gallring till polishögskolan. Det hela började med ett svenska prov som påminde lite om högskoleprovet el de nationella prov man gjorde i skolan. Det var 9 läsförståelse uppgifter och 3 diagram förståelse tester. Det klarade jag. Sen blev jag inkallad till ett samtal där en polisman och en poliskvinna efter att de bombarderat mig med frågor konstaterade att de ansåg mig lämplig till att gå vidare.
Så nu ska jag bara hoppas att jag får PLATS till fys testen. Det känns både bra och dåligt att allt hänger på hur många det blir. Nu har jag ju blivit godkänd för att gå vidare så då vill inte jag snava på plats antalet. Men nu är det så med nedskärningar och besparingar.


Om jag sen ser ut så här så är jag en säker MILF.

3 comments:

Anonymous said...

Häftigt! GRATTIS!! Men någon MILF till syster undanber jag mig... :-)

Anonymous said...

GRATTIS!!
Hasse gillar väl handbojorna?
När blir ev fystest då?
kram Ingeji

Anonymous said...

Härligt tjejen!!
Jag säger bara GIRL POWER!! ;o)
Håller tummarna att du blir med på fystestet!!
/Agneta