Monday, February 15, 2010

Det är måndaaag morgon


Och det är ju faktiskt skittrist att skita ensam så Hjalmar tar gärna med sin syster som aldrig är sen att följa med. Det vore ju också onödigt att göra en sak i taget, så vi kan väl leka lite samtidigt. När Hjalmar blir tonåring så lova att ni aldrig berättar för honom om den här bilden.

Idag så tog jag och barnen en tur till skridskobanan. Hjalmar åkte skrillisar och jag och Viola hade skor.

Sen bakade jag och Hjalmar Klick te kakor. Receptet kommer i matbloggen.

Vi avslutade dagen med mellis ute i lilla huset i lekparken. Jag har skottat en väg in och sen har jag skottat fram en gunghäst. När man sitter på den syns man inte. Det är 1½ meter snö runt omkring.

3 comments:

Anonymous said...

ja min älskade det är ju du som brukar skita med öppen dörr så jag vet vart det kommer ifrån =)

Skoggren said...

Jag kan väl inte rå för att vi har 2 ligist ungar, 3 med dig, vad som helst kan ju hända om man stänger dörrn, puss

Anna said...

hmmm supersöta Violas tigerpyjamas känner jag bestämmt igen... Snacka om välanvänd. Hon måste vara 4e ungen som har den.