Friday, October 09, 2009

Höst utflykt


Onsdagar är ju våran Hugo och Moster dag. Och idag hade Hugo önskat Myrlekparksutflykt. Hugo är också dagens fotograf.


Viola vet inte hur man går, bara hur man springer, så det är lite svårt att fånga henne på bild tycker moster.

Rutschkanor är ngt jätteroligt och ingen får hålla i tycker viola.


Vi går ingenstans utan fika det är något som är säkert.

Jag har idag faktiskt gjort något som jag sagt att jag inte ska. Men jag kunde inte låta bli. Jag vägde mig på mormor och morfars rosa våg och det var - 10 kg prick.

Nu ska vi fira det med fredags mys. Idag står gurk och morots stavar och tacochips på menyn. Det är ju ganska nyttigt faktiskt, tänkte inte på det.

Ha en skön helg kära vänner

4 comments:

Anonymous said...

Kul att det går åt rätt håll på vågen, men som du själv säger - strunt i siffrorna o tänk bara på välbefinnande.

Mysig utflykt var det! Och man kan fika gott OCH nyttigt!

//K

mli said...

Superbra jobbat Marren!

Terese said...

Härligt stumpan!
Vad duktig du är!

Såg väldigt mysigt ut på utflykten, vi missade er med en hårsmån vi gick förbi finska föreningen på promenaden den där dan :P

Victoria said...

Va kul med minuset.. det syns ju verkligen oxå.

Fina bilder från er uflykt verkar ha vari en toppen dag.

Hoppas vi kan ses ngt snart.
Kram Victoria