Thursday, September 10, 2009

Were alive and kicking...

eller vad är det man säger?!



Vi tog en kräftfest helg på tyndis. Och även om det blåste rätt bra var det iaf skön sol.

Glad skit



Fundersam.

Morbror är ganska läskig när han säger att jag ska titta hit och dit och hit och dit.


Myser med Morfar. Morfar brukar säga - Titta hon satt still i 20 sekunder. Och då säger alla - woooow

Finpojkarna tittar på tv. Det är rätt så bra så Hjalmar har inte riktigt tid att vara med på kort.
Viola brukar se till att hon får sitta i allas knä. Nu var det mosters tur.
Viola käkar macka utan kräfta på i sjöboden.

mmm läsk, säg inte det till min tandläkare.

Gissa vilka de ärvt sin pyromani ifrån.

Rrush, bukur, mrekullvesh.
Une da shuroj im kanakar fqinje.
Tani behem ti befasuar.

3 comments:

Anonymous said...

O Maria.. hon är Rrush e Bukur e Mrekullushme dhe shum Sinpatike por dhe Fotogjene..Hoppas du kan förtår hela det här....snart kan vi komunikera Albanska jippiiii..

Sadie..

Skoggren said...

jag går bet på sinpatike och Fotogjene = strålande??
jag kanke borde hålla mig till swedish

Terese said...

Vilka fina bilder :)
Och superfina barn!!