Sunday, August 09, 2009

Lite semester bilder

Nu har vi varit på Tyndis i 1 vecka. Då blir det en hel del bad.

Viola ska bli hajtämjare när hon blir stor.
Viola gillar att hoppa.
Äntligen var det dags för MIN efterlängtade sjöbods sovning. Hjalmar vet nog inte riktigt vad han har att vänta sig men han väntar spänt iaf. Jag har tvingat alla barn + Hasse att sova med mig. Moster var också med och tvingade Hasse lite grann för om han bangat så var hon tvungen att göra det för jag kan ju inte sova där själv i mörkret.
Till slut var det så mkt grejer på moppen att de knappt syntes längre.

Helt klart är det jag som är gladast över hela tillställnigen.





Hjalmar och Pappi kollar in Nonnis som åker ring.

Det är ju lite Damp varning på de felsta av oss i familjen. Vi är ju inte gärna stilla alltför länge. Så när man får tråkigt kan man ju göra som Morbror. Han passade på att terrorisera Hasse och Nonnis som tänkt ta sig en lugn färd i Explorern.

Han passade på att duscha dem lite också.

Morfar må också bära på ngn inre ilska för här går han lös på flyttjoffarna.
Mer bilder kommer inom kort.

3 comments:

Terese said...

ohhh vad mysigt det ser ut :)
När ska vi fika då?

Anonymous said...

Faster Agneta här, Jättemysigt ser det ut som ni har! Skojigt oxå. *ler*
Lite galen verkar ni vara hela högen men det har vi på vår sida av klanen oxå, så det passar ju bra!
KramKram!

Anonymous said...

that little pink bikini needs to come off